Cliënt tevredenheid

Cliënt tevredenheid

Op gezette tijden voert Revalent een tevredenheidsonderzoek uit. Dit om inzicht te krijgen in de mate van tevredenheid onder onze cliënten en om onze dienstverlening steeds te kunnen blijven verbeteren.

Begin 2019 hebben wij onder alle mensen die in de jaren 2017/18 een begeleidingstraject bij ons hebben afgerond een tevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Het betreft in de meeste gevallen dus een onderzoek naar tevredenheid op de langere termijn. Aan de oud-cliënten werd gevraagd naar hun oordeel over verschillende aspecten van onze dienstverlening. Het ging hierbij onder andere om deskundigheid van onze medewerkers, de gekozen aanpak, het resultaat van de begeleiding, en of de aanpak paste bij de cliënt.

De gemiddelde tevredenheidsscore was 8,4.

Privacy

Revalent hanteert regels die uw privacy ten opzichte van derden waarborgen volgens de normen van UWV en NOLOC. Privacy- en klachtenreglementen zijn bij ons op te vragen via info@revalent.nl.